Others

Prevention Is Much Better Than Cure!

Kesihatan amat penting kepada kita semua. Mungkin tidak dapat dibeli dengan wang ringgit, tapi kita berusaha untuk hindarinya.

“Prevention Is Much Better Than Cure”

Hampir 3 tahun emmy gunakan produk Shaklee ni. Banyak sebenarnye manfaat yang emmy dapat daripada Shaklee ni.

Bila kita tgok customer puas hati. Allahu, tu betul betul buat kita rasa happy ?

Bila kita tolong orang lain ikhtiar untuk sembuh, automatik hati ni happy sangat! Lagi lagi dapat feedback yang dia dah kurang sikit sakit, Ya Allah bertambah sedih + happy.

Paling tak disangka-sangka bila ada yang secara sukarela turut kongsikan pengalaman dorang dan sekaligus mencadangkan produk ni kat kawan-kawan dorang. Alhamdulillah.

Sebenarnya ni lah salah satu semangat bagi emmy untuk terus perjuangkan business Shaklee ni.

Sebelum ni emmy selalu sgt sakit. Dengan penyakit kulit lagi. Antibodi lemah. Alhamdulillah lepas consume Shaklee, dah kurang dah nak sakit semua.

Seriously, Shaklee ni memperbaiki kesihatan emmy & keluarga.

Dah lebih 2 tahun emmy amalkan produk Shaklee ni. Biasenyee dulu liat sangat nak makan ubat. Asyik ON OFF jee. Demam jee takmo p klinik. Tapi lepaih kenal Shaklee ni, takde dah nak takut takut makan ubat.

Sekarang ni mak mertua pon amalkan Ostematrix Shaklee untuk kebas-kebas tangan. Alhamdulillah, lepas seminggu lebih, kebas kebas kat tangan dah takde lg.

Tu laa cara emmy perjuangkan business Shaklee ni. Kita boleh hindarkan diri dari penyakit. Kita boleh ikhtiar untuk sembuh.

Jika kita sebarkan kebaikan, InshaAllah yang datang kat kita pon baik-baik belaka. Dapat pahala lagi tu.

Emmy akan terus kongsikan kebaikan Shaklee supaya lebih ramai orang kat luar sana turut sama-sama merasai manfaatnya. InshaAllah.

#TsunamiShaklee
#TsunamiShaklee2018
#TsunamiG18

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge